Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Holger Åhman - 18 januari 2011 09:45

Godmorgon!


Igår eftermiddag var vi ute lite igen, det var regn som kom från himmlen. Men då blev det tö snö ist och vi kunde göra snöbollar. Vi hade snöbollskrig och det va skoj! Mamma hann bara vara ute en liten stund innan Alva ville ha mat men jag och pappa fortsatte. Han jagade mej och jag kastade snöbollar på honom också!


Mina värden låg bra, 1,4 i netrofila så benmärgen är lite mer pressad nu och det är bra. Så ska det vara för att återfallsrisken ska bli så låg som möjligt. Så nu får jag fortsätta med samma dos den här veckan så får vi se om det ligger kvar så här, annars får jag nog öka lite till så småning om.


Idag har vi tagit det lugnt, jag har varit vaken inatt så vi är lite trötta men vi får försöka sova i omgångar. Vi spelar ballongspelet och bygger pussel. I eftermiddag ska vi gå ut och leka.


kram kram 

Ovido - Quiz & Flashcards