Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Holger Åhman - 27 januari 2011 10:08

Hej!


Idag vaknade jag tidigt, men mamma och Alva var redan vaken så jag fick sällskap och vi åt frukost tillsammans. Sedan blev det avlösning och pappa kom upp till mig medan mamma och Alva fick sova. Så nu är alla skapligt utvilade utom jag som är jättetrött.


Igår ringde de från Dagbladet (en dagstidning här i Sundsvall) och ville komma hit för att intervjua oss. De kommer idag mitt på dagen så jag får nog sova tidigt idag så jag orkar med lite besök.


Mamma och Alva har varit på BVC på förmiddagen. Hon har växt så bra, 4160 väger hon nu och är 53 lång! När de kom hem satt jag i soffan och mamma frågade vad jag gjorde. -Jag väntar på tidningen för de ska komma och leka med bilarna med mej! Å så ska vi fika bullar! Fast det är två timmar kvar tills de kommer sa mamma så det blir lååång väntetid i soffhörnet.. :) Vi får hoppas att de tycker det är lika roligt att leka med bilar som jag.


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards