Alla inlägg den 6 december 2011

Av Holger Åhman - 6 december 2011 07:07

Hej!


Igår var jag, mamma och Alva på sjukhuset. Först var det provtagning och sedan upp till lekterapin. Där var det pysseldag! Jättemysigt. Jag målade små krukor med färg som jag ska göra änglar av sen. Det blev pepparkaksbakning också! Hampus och Malte var där och jag tycker det är såå kul att leka med dem! Jag kör rätt hårt med deras pappa Kricka, jag vill leka med honom hela tiden.


   


Efter det blev det en tur till Birsta. Två sköterskor som jobbar i Umeå var på resa dit över dagen och vi passade på att träffa dem på en fika. Laila och Hanna var också med. Det var jättemysigt att få träffa dem! Verkligen! Jag och Hanna fick varsin hatt. Jag som älskar att klä ut mej, den passade perfekt! Alva fick en skallra som hon kan leka med.


Mina värden var ok, lite låg i trombisar och 0,6 i netrofila så jag har blött näsblod inatt. Jag är ganska förkyld och hostig så det förklarar nog varför. Alva är också förkyld så vi turas om att vara vaken på nätterna.


Nu ska vi ringa dagis och se om vi kan komma och hälsa på medan de är ute. Det går fortfarande vattkoppor där så jag måste vara hemma. Jag får nog vara hemma läääänge om vi ska vara säkra på att jag inte blir smittad.


kram

Skapa flashcards