Alla inlägg den 11 december 2011

Av Holger Åhman - 11 december 2011 17:53

Hej!


Helgen har varit toppen! Igår var vi på julbord med barncancerföreningen, först fick vi barn pyssla och greja. Det bjöds på glögg och pepparkaka. Sedan blev det mat, vi var på Scandic nord och åt. Det var smaskens, blev mest potatis och köttbullar för mej. Jag drack läsk och fick springa på toa tusen gånger. Malte och jag lekte massor, vi hade jätteskoj och vi var där nästan ända tills det var läggdags! Vi träffade Linda och Freddan också. Jag satt mitt emellan dem och trivdes som fisken i vattnet! En massa annat trevligt folk var det också. Det var roligt för vi var riktigt många i år! Några färdigbehandlade och några som är under behandling.


Idag har vi varit ute en stund och sedan har jag varit med pappa och handlat.


Nu ska vi bygga lite lego och seddan blir det nog sängen.


natti natti på er!

Ovido - Quiz & Flashcards