Alla inlägg den 10 april 2011

Av Holger Åhman - 10 april 2011 18:04

hej hopp...


Idag var det hemresa från Iggesund jag vaknade 06.15 och som igår så ropade jag farfar det första jag gjorde.

Sedan var det full fart fram till frukost där vi åt lite smörgås och mjölk efter det blev det fotboll i köket så det stod härliga till.


Efter det så var vi ner på affären och handlade och när vi kom hem så blev jag och farfar kvar ute och lekte en massa vid klätterställningen.


När jag hade sovit så kom Annika och JO och hälsade på och åt lite mat med oss.

Annika har så stor mage för bäbisen där inne vill inte komma ut den skulle ha kommit för några dagar sedan men den håller sig fast där inne.


Det var skönt att komma hem till mamma och Alva igen jag har saknat dom när vi varit borta dom blev glada när vi kom hem igen så nu skall jag se på lite tv och sedan är det sängen som hägrar skall bli skönt att sova i min egen säng igen.


Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards