Alla inlägg den 22 april 2011

Av Holger Åhman - 22 april 2011 19:55

Hejsan!


Det blev en toppendag tillslut. Först blev jag firad på sjukhuset av sköterskorna och av Catharina, läkaren. Jag fick paket och de sjöng för mig! Catharina var snäll och kollade mig innan ronden och vi fick komma hem och fira min födelsedag.


Jag har fortfarande lite feber och är den inte borta imorgon måste vi åka till sjukhuset för att ta nya prover. Men allt såg bra ut idag och de kunde inte hitta något vid undersökningen. Då vill de inte sätta in antibiotika utan avvaktar tills de får svar på odlingen.


Mormor och morfar var här på förmiddagen och firade mig, en jättehäftig bil och supersnygga kläder fick jag! Det blev glass, bullar och stort kalas. Jag fick paket av mamma och pappa också, bilar, en pruttkudde, hopprep.


Sen blev det sovning för mig och när jag vaknade kom Helene och Per och hälsade på! De hade också present och jag lekte massor med Per, han e toppen! Helene med så klart:)


På eftermiddagen kom Kristina, Tommy, Melvin, Astrid och Pelle. Då var jag väldigt trött och satt och vilade mycket. Paket blev det nu också!


Bilder från dagen!

       


Farmor och farfar ringde upp på skypen också, de hade busat och klätt ut sej till påskkärring!

 

Av Holger Åhman - 22 april 2011 07:04

Hej!


Inatt kom febern, jag och pappa fick åka till sjukhuset. Jag var hyffsat pigg ändå men febern steg snabbt. Vi hoppas på att få komma hem efter ronden idag, iaf på permis, så jag hinner fira lite födelsedag med släkten. Vi som skulle ha mysfrukost med paket och grejer...men vi får ha mysfrukost på sjukhuset istället  


kram

Ovido - Quiz & Flashcards