Alla inlägg den 8 november 2012

Av Holger Åhman - 8 november 2012 07:35

Hej!


Tiden rullar på och går så snabbt! Nu när mamma och pappa jobbar och vi är på dagis så hinner man knappt blinka innan det är kväll igen och dags att sova. Jag och Alva är förkylda och hostiga båda två men vi är så pass pigga att vi kan vara på dagis.


Till helgen är det farsdag och det ska vi fira så klart!


Sedan har vi fått besked från något som heter Nalles resa att jag ska få åka till Stockholm på äventyr! Det blir troligen efter nyår då vi har rätt mycket innan jul. Men det ska bli toppenkul! Jag ska få ta emot en Nalle någonstans som jag har döpt. Det är en fond vi sökt som heter Nalles resa och det ska bli så kul att få komma iväg hela familjen. Jag ville döpa nallen till Loke, efter min kusin, så det kommer att bli hans namn!


kram


Skapa flashcards