Alla inlägg den 15 november 2012

Av Holger Åhman - 15 november 2012 08:06

Hej!


Inatt kom febern igen, jag var hemma med 40 grader i fredags och inatt var det dags igen. Kom in till mamma och pappa på natten och låg som en varm kamin och snurrade så jag och pappa är hemma idag. Jag skulle egentligen till farmor och farfar men jag blir hemma istället. Alva är pigg än så länge och är på dagis och leker.


De ringde igår därifrån och talade om att det har börjat gå vattkoppor på Alvas avdelning. Min läkare tyckte ändå att jag kan gå på dagis men blir det på min avdelning så är det bra om jag håller mig hemma. Det ska inte vara livshotande längre och mina värden har varit stabila. Blir det vattkoppor på mig så får vi åka upp på sjukan och där finns en behandling som mildrar sjukdomen och då ska jag kunna klara den fint.


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards