Alla inlägg den 1 december 2009

Av Holger Åhman - 1 december 2009 10:58

hej!


Idag firar vi lite försiktigt, läkarna har varit här och meddelat att provsvaren från provtagningen förra måndagen har kommit och det ser bra ut. Det är bara prover som kan ge en fingervisning om åt vilket håll det går men enligt dem har jag svarat bra på behandlingen och det ser ut som att jag ligger i remision som det heter. D v s att jag kommit ner i det värde jag ska ligga på efter nästa vecka redan nu, cancern är under 5 %!! Då kommer de kunna fortsätta behandla mej enligt schemat och det ser ljust ut för att vi ska få åka hem till jul!


Ikväll är vi bortbjudna på adventsfika, det ska bli härligt att komma iväg en sväng. Vi ska till ett annat par som också har ett barn här på avdelningen. De bor här i Umeå så vi ska hem till dem och dricka glögg och äta lussikatter!! myspys!


Annars är det som det ska, jag har haft ont idag efter cellgifterna igår men det är bättre nu. För en stund sedan fick jag lugnande så de kunde rengöra min sond, jag gillar inte när de håller på med mina slangar utan blir väldigt stressad, då kan man få lite lugnande innan så går det mycket bättre. Nu är jag lite groggy och ska vila en stund.


Kram och hejj! 

Ovido - Quiz & Flashcards