Alla inlägg den 14 december 2009

Av Holger Åhman - 14 december 2009 16:59

Hej!


Nu har vi kommit till sjukhuset och jag har fått dropp. Fast det är inte cellgifter ännu utan det blir inatt eller imorgonbitti. Jag är fortfarande pigg och har lekt med bilarna som finns här ute i lekrummet. Här är lite bilder från när vi var hemma!


Jag åker räser med min Bobby Car

  

Pannkakor är fortfarande favoriten! Här äter jag hemma i soffan. 

 

En bild på den mysiga brasan vi gjorde varje kväll hemma! 

  

Här är jag tillbaka på sjukhuset med min fina hemstickade tröja som jag fått av pappas moster

  

Av Holger Åhman - 14 december 2009 10:40

Hej!


Nu har vi varit på sjukhuset och tagit proverna och sitter hemma och väntar på svaren. Jag hade ingen feber imorse heller så det lutar starkt åt att vi kan komma iväg till Umeå. Idag har jag också gått lite och igårkväll tog jag min första tur på min Bob Care! Den har jag fått av min kompis Viktor och jag tycker det är så roligt att köra runt på den!

Ovido - Quiz & Flashcards