Alla inlägg den 17 december 2009

:)

Av Holger Åhman - 17 december 2009 21:22

Hej!


Nu är vi hemma igen. Vi fick åka hem på eftermiddagen, skönt. På måndag ska jag få en ny omgång cellgifter men då är det en spruta i benet och vincristin (sprutas in via cvk:n) så det kan de göra här i Sundsvall. Vi behöver förhoppningsvis inte åka till umeå förrän efter nyår!


På vägen hem stannade vi till hos gammelfarmor. Hon blev jätteglad över att se oss, det var så längesedan! Jag tyckte också att det var roligt att vara där.


Igår var det julfest på avdelningen, tomten kom och jag fick en jättefin julklapp. Fast tomten var ganska läskig och fick inte komma nära.


    

Här är min kompis Hanna, hon är så liten och söt tycker jag. Hon föddes med cancer     

Av Holger Åhman - 17 december 2009 10:00

Hej!


Det har gått jättebra den här gången med cellgifterna. De tog bort mitt dropp med sköljning redan inatt för mina värden har gått tillbaka så snabbt. De tror att vi kan åka hem redan idag!! Vi ska först ta ett blodprov bara.


Jag har lyckats med en sak som är mindre bra...jag drog ut sonden igårkväll(den som går från näsan ner i magsäcken). Så nu har jag ingen. Vi måste nog försöka sätta dit en ny då det fortfarande är mycket mediciner som ska ner i magen.



Skapa flashcards