Alla inlägg den 17 december 2010

Av Holger Åhman - 17 december 2010 13:12

Hej!


Tack för alla fina kommentarer om bildspelet!


Igår var jag och mamma ute och busade i snön. Vi gjorde snöänglar och rullade ner i små backar. Jag tyckte hon kunde göra allt möjligt men det var inte så enkelt med den stora magen. Pappa fick skratta åt oss för han tyckte inte hon såg så smidig ut  


På eftermiddagen var jag hemma med pappa och busade. Duschade så länge att varmvattnet tog slut! Då fortsatte jag och duscha kallt, sprang igenom strålen och skrattade. Tillslut var jag nästan blå om läpparna så då fick jag lov att kliva ut fast jag försökte övertyga pappa om att jag inte var ett dugg kall!


  

   


Idag har jag följt med mamma till Ica Maxi, där fanns en hoppborg som jag fick leka i! Sen hade jag en egen vagn som jag la grejer i. Jag hjälpte mamma att hämta mjölk och fil. Fast ibland drog jag iväg i full fart när mamma stod still för länge, tur att man kan få gratis bananer där, då hade jag något att göra och höll mej lugn en liten stund iaf.


Hoppborgen på Ica!

  


Imorgon ska jag och mamma följa med morfar och hälsa på min gammelfarmor. Det ska bli roligt att få träffa henne. Hon är 96 år men fortfarande en gumma med krut i.


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards