Alla inlägg den 23 december 2010

Av Holger Åhman - 23 december 2010 12:41

Hej alla!


Idag är jag feberfri och pigg, det är jätteskönt. Mamma och pappa är fortfarande sjuka, mamma är lite bättre iaf men pappa fick åka in till läkaren igår och få antibiotika då han fått halsfluss. Det var bra att han kunde få det så snabbt eftersom bakterier är elaka mot mig. Imorse var alla lakan genomblöta av svett...han har massa feber..


Vi satte oss i bilen ändå i förmiddags och åkte till Iggesund så ska farmor och farfar ta hand om mej. Mamma har hinken brevid sig i sängen här i Iggesund och pappa ligger brevid, de ska få vila nu. Vi håller tummarna för att bäbisen väntar ett tag med att vilja komma ut...det är inte riktigt läge nu   


Jag äter min medicin fem gånger per dag och det ska jag göra i 14 dagar. Vi får vara lite extra uppmärksamma på mitt mående. Mina värden hade sjunkit lite igår men inte något som är allarmerande. Jag fick ju en metotrexat dos(cellgifter i tablettform) i tisdags också och då brukar jag sjunka lite så det är förmodligen därför.


Idag fyller min moster år, grattis!!


Imorgon är det iaf julafton och granen är klädd här hos farmor och farfar och en massa julklappar ligger under den. Vi skulle ha firat med J-O och Annika i deras nya hus men vi får se hur det blir med den saken, vi vill ju inte smitta ner dem.


kram kram

Skapa flashcards