Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Holger Åhman - 4 februari 2010 08:34

   Hej!


Nu har jag och pappa åkt upp till sjukhuset för att ta prover. Det brukar gå ganska fort så vi är nog snart hemma igen. Jag har fått vara feberfri sen vi kom hem i söndags! peppar, peppar...


Nu väntar vi på att höra från Umeå. De tog benmärgsprov sist vi var där som visar hur det går med behandlingen och om allt ser bra ut får vi vara hemma till veckan. Annars måste vi upp och ta ett nytt prov på måndag. Vi hoppas och tror att det ska se bra ut! Det är lite nervöst..


Här ligger jag i soffan på onkrummet som det kallas och sover. Det är här vi brukar ta prover och jag får mina behandlingar som de gör här i Sundsvall. De har en soffa och en tv som jag kan titta på film på. Ibland är väntan lång så det är bra att det finns lite underhållning.

  

  


Jag hittade pappas arbetsskor! De passar mej perfekt!

    

Ovido - Quiz & Flashcards