Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Holger Åhman - 19 februari 2010 09:32

hej igen!


Mamma och jag satt och tittade på kort i datorn och jag blev så glad när jag såg det här bilderna så jag måste lägga ut dem! Jag längtar efter min kusin, moster och hennes kille!


Min kusin!

    

Här är jag, mamma och Loke sist vi träffade dem.


Här är från vår semester tillsammans i Portugal innan jag blev sjuk.

  


Min moster och hennes sambo!

    


Av Holger Åhman - 19 februari 2010 08:49

Godmorgon!


Då var det fredag och vi har vaknat och ätit frukost. Idag åker jag med pappa till sjukhuset. Mina värden hade sjunkit ännu mer igår. De netrofia låg på 0,6 så nu ligger jag på gränsen till att vara netropen, så kallas det när värdet är under 0,5. Då kan man säga att jag inte har något  eget immunförsvar. Det  innebär att de förmodligen måste behandla mej med bredare antibiotika och sätta in mer än det jag har nu. Så vi håller tummarna för att det har vänt idag och gått uppåt istället! Vi får se om jag får påfyllning av blod idag, jag låg på gränsen där också igår.


I övrigt är jag ändå pigg och glad, Jag har ont i kroppen men efter att jag fått alvedon och morfin igår så kröp jag en hel del och tränade på att ta mej upp från sittande till stående. Det går knagligt men jag blir så stolt och glad när jag klarar av det!


Ikväll blir det fredagsmys i soffan. Kanske tittar jag på någon av mina bilfilmer! Jag får inte nog av dem!


kram och hoppas ni får en trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards