Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Holger Åhman - 13 maj 2010 11:23

Hej!


Nu är äntligen pappa hemma igen! Jag är så glad! Vill bara att han ska vara med mej hela tiden och busa som vi brukar. Idag ska vi fixa med tunnan, vi har köpt ett litet minireningsverk som vi ska använda. Då slipper vi byta vatten så ofta.


Jag har stått på pallen i badrummet och tvättat mina bilar igen! Det var nästan sex veckor sedan jag kunde det. Det är såå roligt! Jag har en bil som blir vit i varmvatten och blå i kallvatten så den kör jag mellan handfaten. Jag är lika fascinerad varje gång  


Imorgon hoppas vi på finväder så vi kan vara ute. Då kanske vi får påhälsning av Molly och hennes familj. Men de säger att det ska regna imorgon så vi får se hur det blir. Det bästa är ju att vara ute nu när mina värden är så låga så att jag inte smittas av något. 


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards