Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Holger Åhman - 19 maj 2010 11:15

Hej!


Nu har vi precis kommit från dagis, vi har varit där och hälsat på! Alla barnen var ute och lekte och efter en stund tordes jag också sätta mej i sandlådan och göra några sandkakor. Jag fick träffa fröknarna Lena och Karin! När vi skulle hem ville jag inte alls. Jag satte mej och tjurade på backen och tillslut fick mamma bära mej in i bilen...men det var ju så himla roligt där, det fanns cyklar och massa andra leksaker!!


Väl hemma var jag helt slut och somnade som en stock. Trots att jag sov riktigt länge imorse, vaknade inte förrän åtta! Fast jag var så klart vaken några gånger på natten..


Idag har vi fått sista antibiotikan för den här gången. Vi behöver inte åka in mer om det inte skulle visa sej att det blir irriterat igen kring min cvk. Igår hade mina värden sjunkit igen så jag kunde inte få några cellgiftstabletter. Jag skulle ha fått två sorter men då är det kanske risk att jag sjunker ändå mer och vi vill ju gärna komma iväg till Umeå på söndag.


Imorgon åker jag och pappa till farmor och farfar!


kram

Ovido - Quiz & Flashcards