Direktlänk till inlägg 30 december 2009

lite bättre

Av Holger Åhman - 30 december 2009 14:57

hej!


Vi tycket att det är lite bättre idag, jag hade 37,5 imorse och sedan har jag fått alvedon så vi har inte kunnat ta någon mer feber. Jag har varit ganska pigg och lekt med mina bilar och kört med pappa. Mamma har varit hemma på förmiddagen och träffat min farmor, farfar, J-O och Annika. Jag kan inte träffa dem då farmor har hosta, J-O är lite krasslig och farfar inte är vaccinerad, men Annika var hit en sväng men då låg jag och sov. De hade med sig en massa julklappar som jag ska öppna här på sjukhuset. Nu har pappa fått åka hem för att ha lite julafton i efterhand med familjen.


Läkarna här har pratat med Umeå igen och de funderar på om febern kan komma från abstinens av att jag slutade med kortisonet eftersom de inte hittar något tecken på varken bakterier eller virus. Därför har jag börjat få lite kortison nu igen för att se om det lugnar ner kroppen. Om febern är borta imorgon så får vi åka hem och fira nyår! Jag hoppas det för i så fall får jag träffa Helene och Per.


stor kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holger Åhman - 15 februari 2014 17:08

Hej!   I föra veckan förlorade vi plötsligt min farmor. Vi saknar henne mycket och på fredag är det begravning. Vi har skrivit några rader till henne.   Vi hann aldrig säga farväl och adjö vi trodde inte att du redan skulle dö. Men vi vil...

Av Holger Åhman - 25 november 2013 01:06

Hej!   Nu är det bara några dagar kvar tills vi åker mot Bangkok och flyget hem. Vi åker tidigt på morgonen och är i Bangkok över dagen så vi får oss en liten överblick kanske av staden. Men helst är vi här och tar det lite lugnt med bad och god ...

Av Holger Åhman - 21 november 2013 14:18

Hej! Tiden går så fort här borta! Dagarna flyger förbi, vi badar, åkter moppe till lite olika ställen och igår var vi på en dagsutflykt till en stor park. Där fanns elefanter, sköldpaddor och annat skoj! Vi var på en show med elefanterna och sedan ...

Av Holger Åhman - 14 november 2013 03:09

Hej!   Igår var vi på utflykt, vi åkte till en ö där vi fick snorkla och titta på fiskar. Det var superhäftigt, tillslut vågade jag åka ut långt ut i vattnet och där fick jag titta på en massa skoj! Vi har träffat en hel del familjer här så några...

Av Holger Åhman - 10 november 2013 02:37

    Hej! Nuär vi iThaland. Vi har varit här en vecka och ska vara några veckor till! En hel månad ska vi vara kvar. Det ska bli så härligt! Vi har hyrt ett litet hus som ligger tillsammans med flera andra hus i ett nybyggt område i Ban Phe. Det ä...

Ovido - Quiz & Flashcards