Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Holger Åhman - 7 juli 2010 11:36

Hej!


Idag ska jag, mamma och pappa in på tivolit på gatufesten. Gatufestens sommarfond har ordnat så det är öppet för svårt sjuka barn idag mellan 14.00 och 17.00 så vi ska dit! Ska bli så spännande. Jag kanske inte kan åka så mycket karuseller men vi får äta och busa så mycket vi orkar!


Först ska jag sova en stund så jag är pigg och glad. Inatt har jag sovit bra också, jag har bara vaknat en gång. Det är skönt för hela familjen.


På fredag åker jag och pappa till farmor och farfar. Pappa ska spela fotboll med gamla fotbollsgrabbarna medan jag, farmor och farfar ska titta på. Mamma ska åka med sin syster och campa fredag till söndag. Det blir skön avkoppling för henne.


Ha det gott i sommarvärmen!



Ovido - Quiz & Flashcards