Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Holger Åhman - 11 juli 2010 12:03

Hej hopp!!!!


Nu är det söndag igen oj vad tiden går fort när man har roligt och är pigg som en mört och när man får busa med farmor och farfar.

Igår var det ju cup för pappa och deras lag gick till final så idag kan pappa nästan inte gå (otränad).

Vi var på movalllen i iggesund hela dagen och tittade på fotboll och farmor hade köpt en fotboll (en gul och svart) till mig som jag fick spela med på den stora fotbollsplanen på sidan om den plan som pappa spelade på.

Jag spelade med farfar och Jo och pappa.

  

Här är jag en slagen hjälte


Nu sitter jag här i iggesund och väntar på att mormor och morfar skall komma och hälsa på här dom skall åka till stockholm och hälsa på min kusin Loke och moster Malin och Gustav.

Och mamma har varit på en liten mini semester med Malin till älvkarleby så hon kommer hem idag med, Det skall bli kul att träffa mamma igen för jag längtar efter henne så mycket.


Ha en bra dag allihopa så hörs vi senare.

Ovido - Quiz & Flashcards