Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Holger Åhman - 15 juli 2010 21:03

hej!


Tack för alla grattulationer till mitt nya syskon! Vi är glada över det här hemma och hon/han ska komma i början på januari. 7:e har mamma datum. Det är lång tid kvar att vänta så det är nog tur att jag inte riktigt har förstått vad som ska hända.


Idag har varit en ny spännande dag! Jag var först till sjukhuset för att ta prover och de ser riktigt bra ut! Det känns sååå skönt, då kommer vi kunna komma iväg till Umeå som planerat och vi behöver inte vara riktigt lika rädda att jag ska få någon infektion.


Vi har firat med att åka till stranden och bada. Jag, mamma och mammas kompis Camilla var iväg. Jag tordes inte doppa mej för jag blev rädd för vågorna men det var roligt med all sand!Och mysigt med fika så klart, Camilla hade jättesmarriga muffin som jag gladeligen satte i mej.


På kvällen kom Maria och Viktor hit och grillade. Det var också skoj! Jag och Viktor sparkade boll och jagade varandra ute på gräset.


Sen var jag jättetrött och slut så nu ligger jag och sussar.

Ovido - Quiz & Flashcards