Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Holger Åhman - 28 juli 2010 20:14

Hej hopp!!!!


Idag är det en bra dag igen mina fötter har läkt bra och jag springer nu obehindrat igen.

På morgonen idag var vi ute och gick och tittade på bilar på stora vägen när vi gick hem så gick vi en lite skogsväg och där fanns det grodor och pappa tog upp en till mig och den fick sitta i min hand dom var jätte gulliga det fanns jätte många grodor så när en hade hopat iväg kom det en ny som man kunde titta på.

Och nu i eftermiddag kom farmor och farfar och dom skall stanna några dagar här så jag skall busa mycket nu när dom är här..


Imorgon är det prover igen på sjukhuset så vi får hålla tummarna att mina värden är på väg upp igen och att jag slipper tanka något.

på eftermiddagen kommer Helene och Per och skall grilla med oss det skall bli kul, men det som inte är lika kul är att dom flyttatill Dalarna på fredag och vi kommer att sakna dom jätte mycket   


God natt mina vänner ....

Ovido - Quiz & Flashcards