Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Holger Åhman - 4 oktober 2010 16:50

Hej!


Idag har vi varit och tagit nya prover och det ser fortfarande stabilt ut. Nu får vi höja dosen med cellgifter som jag får i tablettform på kvällarna. Det vore skönt om jag kan komma upp i den dos jag ska ha!


På måndag är det dags för Vincristin och kortison igen men nu behöver vi inte gruva oss lika mycket då det gick så bra förra gången. Fast man vet aldrig, det kan vara väldigt olika sägs det.


Idag har jag och mamma varit på polisstationen för att skaffa ett nytt pass till mamma. Det var spännande med alla polisbilar som stod utanför. Sen blev det en promenad runt sidsjön men jag var så trött så jag orkade inte hålla mej vaken hela varvet utan somnade i vagnen. Sen sov jag hela vägen hem och väl hemma så fortsatte jag att sova. Supertrött!


På eftermiddagen åkte vi till Norra berget så jag fick leka av mej lite och sedan har jag och mamma badat. Jag är lite förkyld m

en annars mår jag bra.


Ikväll ska pappa iväg och spela innebandy och sedan gå på Giffarna så jag och mamma ska ha hemmamys.


Igår var vi och hälsade på Olle! Molly var också där!

  


Här leker jag och mamma på norra berget.

  

  

kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards