Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Holger Åhman - 5 oktober 2010 21:55

Hej hopp!


Inatt har jag sovit från jag la mej till 05.10 Det är första natten sedan jag blev sjuk som jag inte varit vaken. Vilken skillnad det blir för hela familjen! Fast idag har vi varit groggy eftersom vi är så ovana  .


Idag har vi lekt hemma. Jag har en liten doktor i plast som jag gillar att leka med. Jag visar honom alla mina bilar och spelar gitarr och sjunger för honom. Sen tittar han mej i halsen och undersöker så som läkarna brukar göra när vi är på sjukhus.


Vi åker mycket tåg här hemma också. Vi ställer köksstolarna på rad, nallen kör loket, jag sitter bakom och mamma bakom mej. I sista vagnen får Blixten och Chik sitta, det är mina favoritbilar. Vi åker tåg till Iggesund, mormor och morfar och till Loke.


På torsdag ska vi på utflykt, vi ska hälsa på en liten bäbis som bara är nån vecka gammal. Mysigt!


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards