Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Holger Åhman - 9 oktober 2010 16:22

Hej!


Idag har jag varit med mamma, Viktor och hans mamma Maria till Södra Berget. Här hemma var det jättedimmigt men när vi kom upp på berget hamnade vi ovanför dimman så där var det blå himmel och sol! Vi hade jättemysigt, lekte en massa och hittade ett jättemysigt fikaställe. Sen var jag jättetrött och somnade. Men när jag vaknade så var de kvar hemma hos mej och vi lagade lunch och sedan fick jag busa lite mer med Viktor. Jag fick en hel massa leksaker av honom också! Verktyg som jag kan ha när vi är ute och grejar med bastun.


Ikväll blir det lördagsmys med saft och majskrokar. Igår när mamma var borta hade jag och pappa mys och såg på film, så det blir en riktig myshelg det här!


Idag och imorgon blir det lite lägre dos av mediciner så jag hinner hämta mej lite innan måndag. Då är det kortison och Vincristin. Snart ska jag nog försöka lära mej ta medicinen genom munnen för då kan vi plocka bort sonden, jag behöver ju ingen mat genom den längre. Det vore ju skönt att slippa den. Då kommer det knappt att synas att jag är sjuk heller! Om jag inte visar min cvk såklart.


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards