Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Holger Åhman - 15 oktober 2010 18:13

Hej!


Idag har vi firat farfar. Det blev smörgåstårta och fika. J-O och Annika har varit här också! På eftermiddagen kom Marianne och Kurt hit med blommor, det var jätteroligt att få träffa dem! Hon har stickat en jättefin tröja till mej som jag ska ha i vinter.


Imorgon åker vi mot Sundsvall igen, då ska jag till mormor och morfar. Mamma ska på festligheter med sin förening och pappa ska på fotboll och sedan träffa kompisar på en riktig grabbkväll.


Jag mår bra och det är full fart på mej. Jag har fullt upp med att hålla mej vaken just nu, törs inte sitta still! Idag är sista dagen med kortison också så om nån dag till är det ute ur kroppen. Mina värden hade sjunkit sist så vi hoppas att det ska vända i helgen. Vi får se hur det ser ut på måndag, då ska vi in och ta prover igen.


Jag har fått prova att ta medicinen via munnen nu, jag är jätteduktig, tar sprutan själv och sprutar in i munnen och sväljer. Sen sprutar jag in lite vatten efter och är så stolt att jag kan själv!


kram kram

Av Holger Åhman - 15 oktober 2010 09:23

Hej på er!!!


Jag ville bara säga att jag har inte glömt er mina vänner men det var pappa som skulle blogga åt mig igår för att vi inte fick igång datorn hos farmor och farfar men han glömde det.


Igår var det ju provtagning igen och mina värden har gått ner men vi hopas att dom kommer igång igen för jag äter kortison som skall hjälpa upp värderna.


Efter sjukhus besöket åkte jag och mamma till Iggesund till farmor och farfar.

Farmor jobbade när vi kom dit så jag och mamma gick till farmor på dagis och lekte lite innan hon slutade att jobba.


Senare på kvällen åkte vi till JO och Annika och tittade på deras hus som dom håller på att bygga det är jättestort.


Jag och JO busade jätte mycket och det var jätte kul att hälsa på dom..


Hej så länge mina vänner....

Skapa flashcards