Alla inlägg den 5 november 2010

Av Holger Åhman - 5 november 2010 19:31

Godkväll!


Idag har varit en lång men rolig dag. Jag vaknade strax efter fyra och vägrade somna om så det var bara upp och hoppa! Tur för mamma så kom Malin upp efter en stund och tog över. På förmiddagen gick jag och mamma till lekparken där Loke brukar vara med sitt dagis. De var där och jag åkte rutschkana och lekte med några bilar som dagiset hade med sej. 

Sedan gick jag och mamma ner och handlade och på vägen hem var det omöjligt att hålla mej vaken, jag somnade i vagnen. 


På eftermiddagen var vi bjudna till dagis för att fika och lyssna när barnen sjöng sånger. De var bara åtta barn där och inga sjukdomar så vi vågade oss in och jag busade med Loke där inne. Det är jättebra att jag kan få träffa lite barn och känna på hur det är!


Nu sussar vi och det gör nog mamma och Malin med snart. 


godnatt och kram

Ovido - Quiz & Flashcards