Alla inlägg den 16 november 2010

Av Holger Åhman - 16 november 2010 14:12

Hej!


Nu hade mina värden gått ner, både blod, trombisar och netrofila. Så det blir ganska lugnt här ett par dagar, det märks att jag är tröttare än vanligt och orkar inte så mycket. Men jag mår ändå bra och leker så klart också. Får mysa ganska mycket i soffan med en film eller nått.


Idag var vi inbjudna till sjukhuset för att få se clownen duff duff, han är där lite då och då och uppträder för sjuka barn. Det hade varit jätteroligt men vi blir nog hemma. Vi vill inte riskera att jag åker på någon infektion.


Vi var ute en liten stund på förmiddagen, det var sol och minus två grader, helt perfekt vinterväder! Mamma drog mej i pulkan en stund men sen ville jag in igen och gå och sova. Innan jag somnade blev det lunch och Helene kom på besök! Hoppas vi kan åka och hälsa på henne snart!


kram

Skapa flashcards