Alla inlägg den 9 november 2010

Av Holger Åhman - 9 november 2010 14:53

Godmorgon!


Vi fick vänta tills efter tio imorse innan jag fick åka ner till Mumin och sövas. Jag va så hungrig men fick ingenting fast jag kom med så bra förslag på frukost.

Det blev ett ryggstick och så tog vi bort sonden! Nu ser jag ut som vilken pojke som helst när jag är ute och springer. Min cvk måste jag dock ha kvar.


Här ligger grabbarna och myser och väntar på att jag ska få åka ner och sövas.

  


Igår var clownerna här, de busade och skojade med oss! De är så tokiga!

  


Sen fick sköterskorna en present av mej igår också. Vi tycker de har varit änglar här uppe så därför gav jag dem just en ängel. Jättefin som man kan sätta ljus i, de blev så glada och jag gav dem en kram!

    


Nu ska vi ut och göra mellanmål, barnen får vara med idag och vi ska göra paj.

Ikväll blir det pizza från vår favoritpizzeria, vi måste ju passa på nu när vi inte ska hit på länge!


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards