Alla inlägg den 10 november 2010

Av Holger Åhman - 10 november 2010 10:21

Hej!


Nu är sköljningen igång, de har tagit prover inatt och nu imorse klockan nio. Blir spännande att se hur jag ligger till. Fast det är snöstorm här så vi vill nog helst inte köra i det här vädret. Jag är trött och lite tagen av behandlingen men det är ändå väldigt bra jämfört med hur det varit andra gånger. Jag leker små stunder och sedan vilar jag i sängen med nallen och lejonet. Vi myser och ser på film.


Och nu är jag SONDFRI!

  


Igår var vi med och gjorde mellanmål, det var skoj! Här är Fhilip som också är här för behanling av leukemi, han blev sjuk samtidigt som mej men han har haft en tuffare behandling och är inne på sin sista i den tuffaste perioden...som varit ett helt år! Bra jobbat!

      


Harry är också här för sista behandlingen, han är lika gammal som mej och har haft cancer i levern. Det har gått bra, tumören är bortopererad och igårkväll avslutade han sista cellgifterna! Det firades med slips och vitskjorta! Det har varit en hel del tråkigheter här senaste tiden med barn som inte klarat sej så det känns otroligt skönt med positiva besked.

  

Skapa flashcards