Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Holger Åhman - 13 oktober 2011 11:47

Hej!


Idag kom farfar hit på besök! Han ska stanna tills imorgon så vi hinner leka massor! Mamma och pappa har varit ute och byggt lite på morgonen. Nu sover jag en stund och sedan ska jag och mamma åka till sjukhuset för att träffa Catharina. Jag ska på kontroll hos henne.


Jag är riktigt förkyld men har faktiskt inte fått någon feber. Vi var nästan säkra på att den skulle komma inatt när jag var så snorig men jag har klarat mej, så det är bara hoppas att det fortsätter så!


Alva börjar också bli lite snorig, jag har nog smittat ner henne...jag kan ju inte låta bli att pussa och krama på henne så klart!


I eftermiddag blir det lite kalas, vi tänkte fira farfar som fyller år på lördag. Sen har mamma och pappa hängt ihop i nio år idag! Kan ju också vara värt att fira lite   

Ovido - Quiz & Flashcards