Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Holger Åhman - 22 oktober 2011 15:32

Hej!


Igår kom farmor och farfar och hämtade mej med tåget, som jag väntade! T o m inatt kom jag in till mamma och frågade om farfar skulle komma snart? Vi har busat och varit upp till farmors dagis och lekt.


Imorgon kommer pappa och Alva hit, vi ska på badhuset!! Det har jag längtat länge efter, skulle dit när jag tog bort cvk;n men det har ju varit sommarstängt, så äntligen är det dags! J-O och Annika kommer kanske också och badar med lille William


Imorgonbitti ska mamma och pappa iväg och äta frukost med barncancerföreningen. Jättebra att det börjar komma igång lite aktiviteter här i Sundsvall! Alltid skönt att träffa andra i samma situation. Alva ska också med så klart!


Idag var de på dop också men jag kunde ju inte följa med. Det var Mollys lillasyster Hilma som döptes, jättefint. Alva hade gjort dig kalassnygg!

 

Skapa flashcards