Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Holger Åhman - 16 oktober 2011 11:29

Hej!


I fredags åkte jag till mormor och morfar, både jag och Alva sov där. Vi lekte och hade skoj medan mamma och pappa var på lite lyx, åt middag och var ut på dans!


Lördagen blev också riktigt trevlig då vi fick besök av Laila, Pelle, Linda och Micke. De hade med sej mat och snax och vi hade lördagsmys. Åt och surrade, sedan tittade tjejerna på smurfarna med mig medan grabbarna bastade. Jag sov hela natten sen och det var jätteskönt.


Nu sitter jagi badet. Jag har fått nya badkritor! Det är såna som man kan rita med i badkaret och jag gör bilbanor och allt möjligt.


Imorgon ska vi till Gudrun och ta prover. Jag tycker det är lite läskigt att ta stick i fingret, särskilt efter att de stack mej så mycket i utlandet och jag inte förstod vad de sa...det var lite otäckt. Så nu ska jag få gå i stick- i-fingret skola! jag och mamma ska upp till lekterapin efter att jag tagit prover imorgon. där finns en tjej som jobbar med barnen och väver in stick i fingret i leken och jag får lära mej det på ett roligt sätt! Det tror vi blir toppen.

Ovido - Quiz & Flashcards