Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Holger Åhman - 14 oktober 2011 09:19

Hej!


Här är det förkylt, både jag och Alva hostar och snorar för fullt. Men leker gör jag ändå och är ganska pigg. Igår var vi på undersökning hos Catharina på sjukhuset och allt såg bra ut. Vi tog lite bilder.

     


Jag och farfar har lekt med bilarna på morgonen. Nu har pappa och farfar åkt iväg för att hämta en dörr till bastun. Eller till huset där vi byggt bastun! Vi ska få en dörr av några kompisar, toppen!


Igår byggde vi en liten altan utanför köksingången så nu kan vi gå in och ut där utan att vara rädd att ramla ner i garagegropen! Så här blev det

 

Alva kollade så att vi skötte oss  

   


Jag hjälpte till att plocka in ved!

    


Sen blev det till att fira farfar, jag ville  bara ha blåbär!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards