Alla inlägg den 9 november 2009

Av Holger Åhman - 9 november 2009 19:19

Nu ligger jag här och skall sova men jag måste berätta vad som hände alldeles nyss det kom 2 clowner och busade med mig dom sjöng och dansade för mig och dom hade såpbubblor också JÄTTE skoj var det.

Det bästa är att dom kommer hit på avd varje måndagGlad.

Nu är jag så trött så jag måste sova för att orka med lite bus imorgon med....


Sov gott / Holger

Av Holger Åhman - 9 november 2009 16:16

Hej!!


Fick just redan på att det är besöksförbud på sjukhuset på grund av svininfluensan...

Vi som hade hoppats på lite besök i helgen vi får hoppas att det inte gäller så länge så alla ni som vill komma och hälsa på mig och min mamma och pappa här på sjukhuset får göra det.


Mvh

Holger






Av Holger Åhman - 9 november 2009 09:52

hej!


Idag ska jag börja min cellgiftsbehandling. Jag kommer att få den via droppet så det kommer inte bli så stor förändring. På morgonen har jag och min familj varit på en liten prommenad. Jag har blivit jätteduktig på att ta med mej mitt dropp. Vi har varit till Lekterapin och tittat, där finns massor av roliga saker att göra, leka med bilar, rita, spela musik mm.


Idag har det kommit några nya kompisar till avdelningen som ska vara här en vecka för behandling. En kille som heter Linus och bara är ett år äldre än mej, så vi har hejat på varandra och pratat lite.


kram

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards