Alla inlägg den 26 november 2009

Av Holger Åhman - 26 november 2009 13:05

hej!


Idag är det uppåt! Mina värden har börjat stiga lite av sig själv, d v s min egen kropp har själv ökat värderna utan hjälp av medicin! Det är vi jätteglada för! Jag får fortfarande antibiotika två ggr per dygn tills mina neutrofiler (man kan förenklat beskriva det som immunförsvaret) ligger på 0,5. Det har nu klättrat till 0,1.


Nu har jag nyss ätit pannkaka efter att vi var ute på en promenad i friska luften. De har nyss kopplat på droppet med antibiotika, det är bra att det finns men det tar sån tid! Jag har inte ro att sitta här i sängen i tre timmar! Jag vill ut och busa och åka vagn


  

Tur att det är bra på TV!! 


Tack för hälsningarna i gästboken! Nu väntar jag på GIF nappar :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards