Alla inlägg den 16 november 2009

Av Holger Åhman - 16 november 2009 19:47

ville bara berätta att clownerna kom och det var jätteroligt!


Imorgonbitti ska jag sövas och få cellgifter i benmärgen. Det kommer gå bra. Det värsta är nog att jag måste fasta fram till dess så jag får inte äta något och nu när jag får kortison är jag ju jättehungrig hela tiden! MAAAAT OCH VÄLLING!! Dessutom får jag hummörsvängningar av kortisonet så det blir en rolig morgon för mamma och pappaFlört


Nu ska jag sova, godnatt!

  



Av Holger Åhman - 16 november 2009 13:01

Hej!


Då var det måndag igen och tillbaks till de vanliga rutinerna. Idag ska jag få ny cellgiftsbehandling igen, jag får ju cellgifter hela tiden via kortisonet men en gång i veckan får jag cytostatika som det kallas. Förra gången var det via dropp men den här gången är det via en spruta.

Mamma och pappa har fått vaccin mot svininfluensan idag så nu behöver vi inte vara rädda att de smittas ner.


Hoppas clownerna kommer ikväll igen! De brukar ju komma på måndagar!


Vi har en hel massa leksaker ute i dagrummet, jag har börjat vilja leka lite mer där nu. Det är roligt. Här är jag i det lilla huset som finns där ute!

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards