Alla inlägg den 11 november 2009

Av Holger Åhman - 11 november 2009 17:01

Hej!


Idag har det hänt mycket, jag har blivit av med mitt dropp så jag behöver inte ha ställningen med mej vart jag än ska gå utan det är mycket lättare.


Jag har varit på Lekterapin och lekt med tågbanan. Lekterapin är ett ställe som de har här för barn och syskon. Här finns massor av roliga saker att leka med, en sandlåda inomhus, målarsaker, piano och massa mer.


Det min mamma och pappa är mest glada över idag är att jag har gjort nr 2, bajsat alltså! Det har gått över en vecka nu så idag måste min mage komma igång och det har den gjort! Flört


Pappa har varit ner på stan och köpt sig en jacka. Det blev ju så bråttom när vi skulle hit så den blev kvar hemma. Men nu kan han också vara ute här i vintervädret. Det är minusgrader och snö här!


Ikväll ska mamma och pappa gå på något som heter föräldrafika. Det är föräldrar till barn med cancer som samlas och pratar och fikar. Jag tror det blir jättebra för dem att få dela lite erfarenheter med andra. Jag ska sova tidigt ikväll så jag ska inte följa med.


kram och godnatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards