Alla inlägg den 22 november 2009

Av Holger Åhman - 22 november 2009 13:10

hej!


Idag är jag pigg, ingen feber och på bättre humörGlad

Jag, mamma och pappa har fått vara ut på en promenad och titta på ankorna som finns runt hörnet på sjukhuset. Det var jättekul, vi matade dem med bröd och jag kastade till dem och skrattade!


Igår fick jag träffa farmor, farfar, J-O och Annika. Vi åt tacos allihopa, farfar bar runt på mej hela kvällen.


Mitt hår har börjat lossna. Det är lite sorgligt att mina lockar faller av men för att det inte ska bli så mycket hår överallt så har mamma och pappa friserat mej idag och jag har riktigt kort hår nu.


Här är lite bilder från igår och idag!


Här sitter vi alla och äter tacos.

  

Här är jag när jag äter kaka och sedan jag och farfar.

    

Ett kort när vi var vid ankorna!

  

Ett bild på mej där jag är nyfriserad och har kort-kort .

  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards