Alla inlägg den 23 november 2009

Av Holger Åhman - 23 november 2009 07:35

godmorgon!


Då var det dags att få slumra till igen. Jag ska sövas för benmärgsprov, ryggmärgsprov och så ska jag få cellgifter i ryggmärgen. De vet inte om jag har cancer där ännu men de ger ifall att det skulle vara så. Sedan gör de iordning min CVK och sonden jag har. Det är bra att de kan göra det medan jag sover. Det är en operation som tar 2-4 timmar. Jag har fått tid klockan åtta och det är tur det eftersom det är samma rutin med fasta fram till operation.


Jag ska drömma om tomten och om alla snälla barn som kommer få massor med julklappar!


Så vill jag skicka en hälsning till några av mina vänner, en kram till Olle, Molly och Thea som brukar skriva till mej här på bloggen!


kram till er andra också!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards