Alla inlägg den 20 november 2009

Av Holger Åhman - 20 november 2009 18:58

Godkväll!


Jag vill önska alla en trevlig helg!


Vi har myst inne på mitt rum idag, jag har haft lite feber men inte lika mycket som igår. Jag har inte fått något klart besked om att få komma ut från isoleringen ännu men det ser ljust ut! Vi har tolkat det som att läkarna är positiva om att jag kan få en liten stund för att träffa släktenFlört


kram

Av Holger Åhman - 20 november 2009 10:37

Hej!


Imorse var min temp 37,0! Mycket bättre alltså och det har jag firat med en flaska vällingGlad


Vi vägde mig imorse och jag har tappat i vikt nästan ett kilo så nu har dietisten gjort ett schema över vad jag bör få i mej på en dag och om jag inte får det så kommer jag få mat i sonden. Det är bra för då vet vi att jag får i mej det jag behöver!


Så har vi fått byta rum också, vi har fått egen toalett och eget skötbord. Skönt att slippa dela med andra. Jag och mamma packade ihop igår och åkte räser med sängen till andra sidan korridoren.


Nu ska jag vila så jag blir ännu piggare tills imorgon och kanske får säga hej till farmor och farfar!


Ha en bra dag alla!


KRAM från Holger

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards