Alla inlägg den 19 november 2009

Av Holger Åhman - 19 november 2009 11:11

hej igen!


Posten kom nyss och där fanns presenter till både mej, mamma och pappa.


Tack familjen Åslin för de fina pusslet och böckerna och teet till mina kära föräldrar!

Tack alla på Lillskogen för det fina kortet på alla mina dagiskompisar och mina favoritfröknar! mamma och pappa har fått lära sig vad alla barnen heter nu så jag kan peka och de säga namnen.

Tack Samantha och Jennifer för den underbart goa snuttetrasan! Den kan jag mysa med när jag är trött och ska vila.


  


  


Av Holger Åhman - 19 november 2009 10:39

hej mina vänner!


Nu har jag fått min första infektion, inatt fick jag feber och de har satt in antibiotika. De tog många blodprover så de kan se vilken typ av infektion det är så jag får rätt medicin. De tar prover nu nästan varje timme. Läkaren har varit här inatt och kommer snart in för att kolla läget. Jag har en jättefin sköterska som hjälper oss, hon heter Anna och det var hon som tog emot oss natten när jag kom hit också. Jag har nu förstått vad de menar med att man får blåsor i mun och svalg och svamp i munnen. Jag har fulla mun med sånt, mamma och pappa baddar med bubbelvatten då det hjälper.

Som det ser ut just nu så måste vi hålla oss på rummet, vi får hoppas att det går över fort så jag får komma ut lite snart! Fast vi har det bra här inne med barnprogram och välling.


kram till er alla!


jag i sängen imorse

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards