Alla inlägg den 29 november 2009

Av Holger Åhman - 29 november 2009 18:19

hej!


Igår var vi i lägenheten och träffade Helene och Per, vi åt pizza och kakor, busade och skrattade. Jag fick en nalle som kan säga allt möjligt och sjunga en massa olika sånger.

När jag somnade idag på dan gick mamma och pappa ut i föräldraköket och hade babyvakten med sej. Rätt som det var började nallen sjunga och spela i den och mamma gick för att se vad som hände. Då satt jag i sängen och dansade och tröck på alla ställen på nallen så den spelade


Jag har varit ganska pigg och glad i helgen så vi har varit ute på lite promenader och matat änderna igen. Jag äter som en tok och vill att mamma ska springa med mej i vagnen och jaga pappa, det är den roligaste leken jag vet! Jag springer inte själv längre då jag har ont i kroppen och dålig ork, men vad gör det när man har de som kan skjutsa!!


här är jag och min nya nalle, jag är koncentrerad på att hitta alla ställen man kan trycka på.

    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards