Alla inlägg den 24 november 2009

Av Holger Åhman - 24 november 2009 13:19

   Hej!


Idag har jag fått paket igen!! Inte bara jag heller utan mamma och pappa också!


Här är lite bilder, radiobilen var till mej men jag tror pappa blev mest lycklig! Flört


radiobilen som kom från pappas jobbarkompisar! Vilket jättepaket!

  

kort från familjen Grundberg, en julkalender och ett block som jag inte hittade någon avsändare på? 

   

Mamma fick nya kläder av hennes goa vän Millan, David och Thea. Pappa fick choklad och mamma fick sina favoriter, punchkottar. Det har visat sig att jag också älskar punchkottar som ni kan se här nereGlad

       

  


Av Holger Åhman - 24 november 2009 07:53

Godmorgon!


Nu är jag nyäten och sitter och tittar på barntv. Det är väldigt bra att barntv finns när jag vaknar tidigt på morgonen. det tycker iaf mamma och pappa!

Natten har varit bra, jag har sovit som en stock.


Jag vaknade som jag skulle efter operationen igår. Sedan var jag lite omtöcknad men mot eftermiddagen började jag vakna till liv. Då var vi iväg och tittade på ljusspelet inne på torget i stan. Det var härligt att komma ut. Ljusspelet var inte så imponerande men det spelar ingen roll.


Nu har de bytt antibiotika till mej för det har hittat ett som ska fungera bättre. Igår fick jag cytostatika via en spruta och en massa annat som jag inte kommer ihåg vad det var.


Idag tror jag att jag ska ta en sväng till lekterapin och sitta på biljardbordet och kasta bollarna:)


kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards