Alla inlägg den 27 november 2009

Av Holger Åhman - 27 november 2009 17:00

Hej!


Nu sitter jag och äter pannkaka, har nyss ätit min tredje och sitter och ropar efter mer!


Vi har varit på stan idag och jag har ätit min första hamburgare, det var smaskens! Det blir mycket mat nu på dagarna, min aptit är tillbaka!


Ikväll ska personalen här ordna lite mys med glögg och pepparkakor. Det känns kul att det blir lite extra så här på fredan och till Idol som mamma och pappa ska se!


Jag klär på mej själv!

  

här äter jag min fantastiska hamburgare!

    

Av Holger Åhman - 27 november 2009 10:26

hej!


Idag är det fredagsstämning här på avdelningen. De har satt upp adventljusstakar i fönstren och börjat julpynta lite.


De har tagit bort min antibiotika nu, mina värden står och svajar lite men tron är att de ska stiga av sig själv. Skönt att inte behöva vara fast vid droppet flera timmar om dagen! Det ska vi fira med en liten utflykt, vet inte vart än men kanske en biltur någonstans


Men först ska jag slumra en stund.


Trevlig helg!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards