Direktlänk till inlägg 10 november 2009

Godmorgon

Av Holger Åhman - 10 november 2009 11:40

Hej hopp!!!


Då var det en ny dag här på sjukhuset jag känner mig ganska stark efter min första behandling med cellgifter.

Man måste ha humöret uppe för att jag och mamma och pappa skall fixa detta tillsammans det har vi bestämt oss för och jag tycker det är så roligt att läsa att alla mina kompisar är inne och skriver till mig.

Jag saknar er allihopa där hemma men jag är ju snart hemma igen efter den första behandlingstiden som är på 4-5 veckor.


Jag skriver snart igen KRAM /Holger

 
 
Ingen bild

moster med familj

10 november 2009 12:16

Hej!

Vad skönt att höra att du håller humöret uppe. Du är en sån glad kille att du tar dig igenom det här tillsammans med mamma och pappa. Skickar en massa gosiga kramar!
/Moster

 
Ingen bild

viktoriawinston

10 november 2009 13:17

Hej Holger!

Du verkar vara en mycket stark och glad kille. Vi ar alldeles sakra pa att du kommer klara det har galant!!!

Vi tanker pa dig och din Mamma & Pappa och hoppas att ni tillsammans kan fortsatta halla humoret och styrkan uppe.

/Viktoria & Winston

ps. Det ser lite konstigt ut for vi sitter i London sa vi har inte de tre sista bokstaverna i alfabetet pa var dator...

 
Anne-Lie Strömqvist

Anne-Lie Strömqvist

10 november 2009 13:59

Hejsan killen !
Livets känns orättvist och hårt när en liten kille som du ska behöva gå igenom detta men jag är övertygad om att du fixar detta med hjälp av din familj och all duktiga sjukhuspersonal. Vägen blir lång men huvudsaken är att allt blir bra. Vi tänker på er hela tiden och mina små tjejer förstår inte varför en liten pojke ska behöva bli sjuk men dom tycker du är sååå duktig. Tänk när tomten kommer till jul då har han säkert extra fina klappar till dej som är så duktig.

Vi läser din blogg varje dag så vi vet vad som händer med er.

Nu slipper ju i alla fall din pappa sin jobbiga chef..!!!

Många kramar till er, vi tänker på er hela tiden.

http://www.jezzieochnatus.se

 
Ingen bild

Alrik, Bino med mamma å pappa

10 november 2009 15:56

Hejsan Holger!

Vad kul att höra att du är stark och glad! Vi läser din blogg varje dag för att höra hur det är med dig. Nu vill Alrik skriva en rad:

yyy hhhhhhhhhh

Kram!

 
Ingen bild

Per

10 november 2009 17:11


=/:o)


=):o)


I:O)


=I:oP


Hej Holger !

När vi träffas ska vi rita Gubbar...

Många Kramar från Per i Mora..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holger Åhman - 15 februari 2014 17:08

Hej!   I föra veckan förlorade vi plötsligt min farmor. Vi saknar henne mycket och på fredag är det begravning. Vi har skrivit några rader till henne.   Vi hann aldrig säga farväl och adjö vi trodde inte att du redan skulle dö. Men vi vil...

Av Holger Åhman - 25 november 2013 01:06

Hej!   Nu är det bara några dagar kvar tills vi åker mot Bangkok och flyget hem. Vi åker tidigt på morgonen och är i Bangkok över dagen så vi får oss en liten överblick kanske av staden. Men helst är vi här och tar det lite lugnt med bad och god ...

Av Holger Åhman - 21 november 2013 14:18

Hej! Tiden går så fort här borta! Dagarna flyger förbi, vi badar, åkter moppe till lite olika ställen och igår var vi på en dagsutflykt till en stor park. Där fanns elefanter, sköldpaddor och annat skoj! Vi var på en show med elefanterna och sedan ...

Av Holger Åhman - 14 november 2013 03:09

Hej!   Igår var vi på utflykt, vi åkte till en ö där vi fick snorkla och titta på fiskar. Det var superhäftigt, tillslut vågade jag åka ut långt ut i vattnet och där fick jag titta på en massa skoj! Vi har träffat en hel del familjer här så några...

Av Holger Åhman - 10 november 2013 02:37

    Hej! Nuär vi iThaland. Vi har varit här en vecka och ska vara några veckor till! En hel månad ska vi vara kvar. Det ska bli så härligt! Vi har hyrt ett litet hus som ligger tillsammans med flera andra hus i ett nybyggt område i Ban Phe. Det ä...

Ovido - Quiz & Flashcards